google-site-verification: googlebf1540eac4cf91eb.html
♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪♫ ♪ ♫ ♪ ♫

4 Φεβρουαρίου 2012

♪ Η αντικαπνιστική εκστρατεία «πάει» θέατρο-Αλλά η ακρίβεια είναι αυτή που «κόβει» το τσιγάρο στους Έλληνες


Αλλά η ακρίβεια είναι αυτή που «κόβει» το τσιγάρο στους Έλληνες

Η αντικαπνιστική εκστρατεία «πάει» θέατροΣτη σκηνή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος μεταφέρεται πλέον η αντικαπνιστική δράση, μέσα από μία παράσταση διάρκειας 10 λεπτών με τίτλο «Θα κάνω ό,τι μου καπνίσει». Ήδη αυτή η παράσταση παρουσιάζεται και στις τρεις σκηνές του ΚΘΒΕ πριν από το κανονικό πρόγραμμα.

Η πρωταγωνίστρια μέσα από την προσωπική της ιστορία ξετυλίγει το κουβάρι της δικής της επιλογής να καπνίζει, ενώ οι θεατές βλέπουν τις συνέπειες και τα στάδια αυτής της επιλογής και ενημερώνονται για τη νόσο των καπνιστών (Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια).

Μέσα από την αναδρομή στο παρελθόν η γυναίκα βρίσκει τη δύναμη να ζητήσει βοήθεια προκειμένου να διακόψει το κάπνισμα και να αποκτήσει ποιότητα ζωής. Η παράσταση τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας και παρουσιάζεται με την υποστήριξη της φαρμακευτικής εταιρείας Pfizer Hellas.

«Είναι η πρώτη φορά που επιστρατεύεται η τέχνη για τη διακοπή του καπνίσματος. Το θέατρο είναι ο κύριος παιδαγωγός που μπορεί να περάσει το μήνυμα για τη διακοπή του καπνίσματος. Ένα μήνυμα το οποίο αδυνατεί να το περάσει ο γιατρός, ο οποίος, όταν συνιστά διακοπή του καπνίσματος, στα μάτια του καπνιστή μετατρέπεται σε “μπαμπούλα”. Μία θεατρική παράσταση που θα τη δει ένας μεγάλος αριθμός θεατών θα προσεγγίσει και θα κινητοποιήσει πολύ περισσότερο κόσμο, απ΄ ό,τι οποιαδήποτε απαγορευτική διάταξη κι αν επιβληθεί» επισήμανε η πνευμονολόγος-καθηγήτρια του ΑΠΘ, Παρασκευή Αργυροπούλου Πατάκα.

Η οικονομική κρίση ωθεί στη διακοπή του καπνίσματος

Η οικονομική κρίση και η αύξηση της τιμής των τσιγάρων ωθούν τους καπνιστές στη διακοπή του τσιγάρου. Και, όπως τονίζει η κ Πατάκα, η αποτελεσματικότερη αντικαπνιστική καμπάνια είναι η αύξηση της τιμής του τσιγάρου.

«Όσο αυξάνεται η τιμή των τσιγάρων τόσο ελαττώνεται το ποσοστό τον καπνιστών. Σε μια χώρα με κανονικό βιοτικό επίπεδο εάν αυξηθεί η τιμή των τσιγάρων πάνω από τα 5 ευρώ τότε το ποσοστό των καπνιστών πέφτει κατά 8% στα χαμηλά εισοδηματικά στρώματα και κατά 4% στα μεσαία. Το 40% των Ελλήνων είναι καπνιστές. Αν υπολογίσουμε το 4-8% στο 40% του πληθυσμού καταλαβαίνετε ότι τα μεγέθη είναι μεγάλα» εξήγησε η κ Πατάκα.

Παράλληλα ανέφερε ότι οι αντικαπνιστικές διατάξεις συμβάλουν στον περιορισμό του καπνίσματος αλλά η οικονομική κρίση, η ανεργία και κατά συνέπεια η έλλειψη χρημάτων συνιστούν παράγοντες που ωθούν περισσότερο τους καπνιστές στη διακοπή του τσιγάρου.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΜΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More