Οργανώσεις τα χαρακτηρίζουν ως σεξιστικά
Την έντονη δυσαρέσκειά ακτιβιστριών για τα δικαιώματα των γυναικών έχει προκαλέσει η διακόσμηση των ανδρικών ουρητηρίων του μουσείου των Rolling Stones στη Γερμανία λόγω του σχήματος τους, με αποτέλεσμα να ζητούν την άμεση απομάκρυνση των προσβλητικών λεκανών.
Οι λεκάνες έχουν σχήμα γυναικείων χειλιών, είναι κόκκινες και μοιάζουν με το θρυλικό λογότυπο του συγκροτήματος, χωρίς όμως τη γλώσσα.
Το μουσείο εγκαινιάστηκε τον περασμένο Οκτώβριο από έναν συνταξιούχο τραπεζίτη, τον 62χρονο Ulli Schröder, φανατικό συλλέκτη ενθυμίων των Stones.
Η απάντησή του στην κριτική που δέχεται είναι κάθετη και προκλητική: «Αυτό δεν είναι το στόμα ενός άντρα ή το στόμα μιας γυναίκας, αυτό είναι τέχνη. Ήταν πανάκριβα, θα μείνουν εκεί που είναι και αυτό δεν αλλάζει».
Τα ουρητήρια έχουν σχεδιαστεί από την Ολλανδέζα καλλιτέχνιδα Meike van Schijndel, και έχουν προκαλέσει διαμάχες και παλιότερα με αποτέλεσμα να αφαιρεθούν από τουαλέτες της Νέας Υόρκης έπειτα από παράπονα.
Το δημοτικό συμβούλιο επιδότησε το μουσείο με 100.000 λίρες. Όσο για τον δήμαρχο της πόλης Lüchow, Hubert Schwedland, δήλωσε: «Ο καθένας αντιλαμβάνεται και ερμηνεύει διαφορετικά την τέχνη και αντλεί τα δικά του συμπεράσματα».
Οι λεκάνες έχουν σχήμα γυναικείων χειλιών, είναι κόκκινες και μοιάζουν με το θρυλικό λογότυπο του συγκροτήματος, χωρίς όμως τη γλώσσα.
Το μουσείο εγκαινιάστηκε τον περασμένο Οκτώβριο από έναν συνταξιούχο τραπεζίτη, τον 62χρονο Ulli Schröder, φανατικό συλλέκτη ενθυμίων των Stones.
Η απάντησή του στην κριτική που δέχεται είναι κάθετη και προκλητική: «Αυτό δεν είναι το στόμα ενός άντρα ή το στόμα μιας γυναίκας, αυτό είναι τέχνη. Ήταν πανάκριβα, θα μείνουν εκεί που είναι και αυτό δεν αλλάζει».
Τα ουρητήρια έχουν σχεδιαστεί από την Ολλανδέζα καλλιτέχνιδα Meike van Schijndel, και έχουν προκαλέσει διαμάχες και παλιότερα με αποτέλεσμα να αφαιρεθούν από τουαλέτες της Νέας Υόρκης έπειτα από παράπονα.
Το δημοτικό συμβούλιο επιδότησε το μουσείο με 100.000 λίρες. Όσο για τον δήμαρχο της πόλης Lüchow, Hubert Schwedland, δήλωσε: «Ο καθένας αντιλαμβάνεται και ερμηνεύει διαφορετικά την τέχνη και αντλεί τα δικά του συμπεράσματα».